عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای بازدیدهای نظارتی مستمر بر تأسیسات گردشگری استان گلستان در ایام تابستان

محمدجواد ساوری مدیرکل میراث فرهنگی استان :

اجرای بازدیدهای نظارتی مستمر بر تأسیسات گردشگری استان گلستان در ایام تابستان

اجرای بازدیدهای نظارتی مستمر بر تأسیسات گردشگری استان گلستان در ایام تابستان

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از اجرای بازدیدهای نظارتی مستمر بر مراکز اقامتی، مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی و سایر تأسیسات گردشگری این استان باهدف ارزیابی و نظارت بر روند فعالیت، ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ایام تابستان سال جاری خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری امروز پنجشنبه 19 مردادماه 1402 با اعلام این خبر گفت: با توجه به این‌که گلستان در فصل تابستان یکی از مقاصد گردشگری مهم در کشور محسوب می‌شود و گردشگران بسیاری به این استان سفر می‌کنند، بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان به‌صورت مستمر اجرایی می‌شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: در این بازدیدها که توسط کارشناسان استانی و شهرستانی این اداره‌کل انجام می‌شود، کارشناسان از بخش‌های مختلف واحدهای گردشگری بازدید به عمل آورده و استانداردهای فنی و بهداشتی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
وی افزود: کارشناسان در این بازدیدها نکات لازم درزمینه رعایت بهداشت و همچنین تذکرهایی به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران را به بهره‌برداران تأسیسات گوشزد و بر رعایت استانداردهای لازم تأکید می‌کنند.
ساوری در ادامه بیان کرد: طرح بازدید و نظارت ويژه از مراکز اقامتی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در طول سال باهدف ارتقای کیفیت تأسیسات گردشگری در استان و رعایت استانداردهای مدنظر اجرا می‌شود اما در ایام پیک سفرها این بازدیدها تشدید خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .