عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان گلستان

با هدف پایش پروژه های نهضت ملی مسکن در گلستان انجام شد؛

بازدید دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان گلستان

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی با هدف پایش اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان، حضور در جلسه شورای مسکن گلستان و دیدار با سازندگان استانی به استان گلستان سفر کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه با همراهی قربانی مدیرکل دفتر فنی وزارت کشور، مهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ملک مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران ذیربط از روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در سطح استان گلستان بازدید کرد.

ملک مدیر کل راه و شهرسازی گلستان در این خصوص گفت: این بازدیدها از شهر گرگان و از پروژه های ۴۸۸ واحدی آرامش و ۷۰۰ واحدی سایت آسایش آغاز شد.

وی افزود: در ادامه دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن استان گلستان که به ریاست استاندار برگزار شد شرکت کرده و در این جلسه مباحث مربوط به تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، وضعیت ساخت پروژه ها، تسهیلات ساخت، نوسازی بافت های فرسوده و الحاق اراضی به طرح نهضت ملی مسکن بررسی شد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: پس از حضور در جلسه، نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور از پروژه 177 واحدی علی آباد کتول، 96 واحدی گنبد کاووس، 275 واحدی گروه ساخت آق قلا، پروژه های فعال مسکن مهر در سعد آباد ، کوی محتشم و محلات هدف بازآفرینی شهری گرگان بازدید کردند.

ملک همچنین گفت: در جریان بازدیدهای میدانی مذاکرات بسیار خوبی با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندارن، مدیران شهری، پیمانکاران و انبوه سازان داشتیم و موانع و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .