عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 208فقره انشعاب غیرمجاز در چهار ماه نخست سالجاری شناسایی و تعیین تکلیف شد

سرپرست شرکت آبفا استان گلستان :

208فقره انشعاب غیرمجاز در چهار ماه نخست سالجاری شناسایی و تعیین تکلیف شد

 


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت : 208 فقره انشعاب غیرمجاز از در چهار ماه نخست سالجاری تاکنون شناسایی و تعیین تکلیف شد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ،  ابوالفضل رحیمی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اعلام این خبر افزود :  شناسایی انشعابات غیرمجاز گام مهمی در راستای شفاف سازی مصارف و درآمدها است و استفاده قانونی شهروندان از آب شرب بهداشتی، امکان خدمات رسانی بیشتر جهت تأمین و توزیع عادلانه آب برای سایرین را فراهم می سازد.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مطلوب دستگاه های نظارتی در زمینه برخورد با متخلفین گفت: قاطعیت دستگاه های قضایی در برخورد با دارندگان انشعاب غیرمجاز به نوبه خود تاثیر زیادی در کاهش استفاده متخلفان از آب دارد و امید است با  کمک دستگاه قضایی انشعابات غیرمجاز در سراسر استان را کاهش دهیم.
رحیمی انشعاب غیرمجاز را یکی از چالش های پیش روی شرکت آب و فاضلاب برشمرد و گفت: متاسفانه کسانی که به صورت غیرمجاز از شبکه آب  استفاده می کنند ضمن ایجاد مشکلات بهداشتی در شبکه موجب اخلال در  خدمت رسانی به مردم نیز می شوند.
این مقام مسئول در ادامه گفت: به همین منظور اکیپ های بازرسی امور ، آبداران و قاریان کنتور مکلف هستند تا در بازدیدهای روزانه و قرائت کنتور ، موارد مربوط به برداشت های غیرمجاز و استفاده نامتعارف از آب شرب را شناسایی نمایند و جهت توزیع عادلانه آب شرب ، نسبت به قطع انشعابات متخلفین و تعیین تکلیف آنها اقدام گردد .          
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان با بیان اینکه صاحبان انشعابات غیرمجاز علاوه بر آسیب به شبکه های آبرسانی، موجب تضییع حقوق مشترکان قانونی می شوند تصریح کرد: به منظور تامین مستمر و پایدار آب شرب مردم عزیز استان، باید این انشعابات شناسایی و جمع آوری شوند .
گفتنی است تعداد 569 هزار و 861 اشتراک آب ، 718هزار و 270 آحاد اشتراک و تعداد فاضلاب  و 90 هزار و 679 آحاد اشتراک فاضلاب تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان گلستان می باشد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .