عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر آبفا بندرگز خواستار برخورد قاطع با استفاده کنندگان غیرمجاز از آب شرب شد


مدیر آبفا بندرگز خواستار برخورد قاطع با استفاده کنندگان غیرمجاز از آب شرب شد

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه بندرگز در دیدار با دادستان این شهرستان خواستار برخورد قاطع با استفاده کنندگان غیرمجاز از آب شرب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان،"زین العابدین محمدی" ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مطلوب دادستان شهرستان، در زمینه برخورد با متخلفین گفت: قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با دارندگان انشعاب غیرمجاز به نوبه خود تاثیر زیادی در کاهش استفاده متخلفان از آب دارد و امید است با  کمک دستگاه قضایی انشعابات غیرمجاز را کاهش دهیم.
وی هدر رفت آب، کاهش فشار شبکه، احتمال ورود آلاینده‌ها به شبکه توزیع آب، عدم استفاده از اتصالات استاندارد و در نتیجه نشت آب را از جمله مشکلات انشعابات غیرمجاز عنوان کرد.
محمدی انشعاب غیرمجاز را یکی از چالش های پیش روی شرکت آب و فاضلاب برشمرد و گفت: متاسفانه کسانی که به صورت غیرمجاز از شبکه آب شهری استفاده می کنند ضمن ایجاد مشکلات بهداشتی در شبکه موجب اخلال در  خدمت رسانی به مردم نیز می شوند.
وی از دادستان شهرستان بندرگز خواست با مشترکین بدهکار که در پرداخت قبوض خود کوتاهی می کنند، نیز برخورد شود.
در ادامه "محمد طالبی" دادستان شهرستان بندرگز نیز گفت: زمینه برای مساعدت و همکاری لازم با دستگاه های خدمت رسان فراهم هست و دستگاه قضایی شهرستان با متخلفان برخورد شدید خواهد داشت.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 518
  • کد خبر : 47899