عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » احیاء و بازسازی 3 حلقه چاه آب در شهرستان گرگان / با انجام عملیات فوق کمبود آب شرب بیمارستان صیاد شیرازی گرگان مرتفع گردید

سرپرست آبفا گلستان خبر داد :

احیاء و بازسازی 3 حلقه چاه آب در شهرستان گرگان / با انجام عملیات فوق کمبود آب شرب بیمارستان صیاد شیرازی گرگان مرتفع گردید

 سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از احیاء وبازسازی 3 حلقه چاه آب شرب در شهرستان  گرگان در راستای رفع کمبود آب شرب در مرکز استان خبر داد .

 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود: این عملیات شامل ویدئومتری ، ترمیم لوله جدار ، احیاء و رفع انسداد لوله ها و لایروبی به روش ایرلیفت بوده است .
سرپرست شرکت آبفا گلستان افزود : همچنین مرمت و بازسازی چاه های قدیمی که از مدار بهره برداری خارج شده  بود نیز با تلاش همکاران معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت و مدیریت امور آبفا شهرستان  گرگان مجددا احیاء ،  بازسازی راه اندازی گردید .
 رحیمی در ادامه گفت : با انجام عملیات  مرمت و بازسازی 3 حلقه چاه آب شرب واقع در باقرآباد ، جهاد  و توشن  هم اکنون 28 لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب مرکز استان افزوده شد .    لازم به ذکر است چاه توشن جهت آبرسانی پایدار به بیمارستان صیاد شیرازی گرگان بوده است که با این عملیات مشکل آب شرب این بیمارستان کاملا مرتفع گردید .
 گفتنی است با انجام عملیات احیا و بازسازی چاه های فوق جمعیتی بالغ بر  8000 نفر از نعمت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند گردیدند.
 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .