عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل آموزش و پرورش از مدارس روستای سیل زده قورچای آزادشهر


بازدید مدیرکل آموزش و پرورش از مدارس روستای سیل زده قورچای آزادشهر

 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان و به نقل از آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر، صبح امروز ۶ شهریور ۱۴۰۲، سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه علوی دستیار مردمی سازی استاندار، رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولین استانی و شهرستانی از روستای سیل زده‌ی قورچای از توابع شهرستان آزادشهر بازدید کردند.

 

سید رضا نظری با حضور در مدارس این روستا، از وضعیت این مدارس پس از سیل ناگهانی بازدید کرد و میزان آمادگی آنان را برای آغاز سال تحصیلی بررسی نمود. وی در این دیدار با مدیران مدارس، اهالی روستا و دانش‌آموزان حاضر شد.

 

نظری گفت: قرارگاه جهادی "عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر" در قالب طرح‌هایی چون شهید عجمیان (بهسازی و زیباسازی مدارس) و همچنین طرح شهید پورجعفری (تهیه‌ی لوازم التحریر و پوشاک برای دانش‌آموزان) اقدامات خوبی انجام داده است و تلاش ما این است که از ظرفیت های این قراگاه جهادی در بهسازی و مرمت هرچه سریعتر مدارس روستای قورچای استفاده کنیم.

 

در ادامه کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی گروه‌های جهادی در رفع آسیب‌های ناشی از سیل در روز‌های گذشته خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است تا مردم عزیز روستای قورچای بدون مشکل به زندگی خود بپردازند و در این خصوص اقدامات خوبی هم صورت گرفته است و ما ضمن تقدیر از زحمات همه اقشار و ادارات خدمت رسان در جهت بهبود وضعیت حرکت خواهیم کرد.

 

یعقوب کوهساریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر نیز با بیان این موضوع که سیل سبب نشده وضعیت رسیدگی و آماده‌سازی مدارس برای پروژه مهر به مشکل بخورد خاطر نشان کرد: اقدامات لازم برای بهسازی مدارس در این روستا در حال پیگیری میباشد و انشالله همانند سالیان گذشته بازگشایی مدارس باشکوهی خواهیم داشت و با همراهی مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان و همچنین خیرین عزیز در بحث کمک به دانش‌آموزان آسیب دیده برای تهیه‌ی لباس و لوازم التحریر همراه فرزندان دلبندمان خواهیم بود.

 

در پایان این بازدید مسئولین با حضور در بین مردم و دانش‌آموزان روستای قورچای با اهدای لوازم‌التحریر و کتاب از دانش‌آموزان این روستا دلجویی کردند.

 

گفتنی است، بر اثر بارش شدید و رگباری باران در عصر روز (یکشنبه ۲۹ مرداد)، روستاهای شهرستان آزادشهر دچار سیل شدند که در این حادثه منازل مسکونی ۹۱ خانوار روستای قورچای آزادشهر دچار آبگرفتگی و خسارت زیاد شد.

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آپ
  • بازدید : 250
  • کد خبر : 104967