عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاحیه طرح شهید عجمیان در استان گلستان

با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس صورت گرفت:

افتتاحیه طرح شهید عجمیان در استان گلستان

 

با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس و با حضور دبیرکارگروه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش، طرح شهید عجمیان در شهرستان آق قلا افتتاح شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، صبح‌ چهارشنبه ۴ مردادماه مراسم استانی افتتاحیه طرح شهید عجمیان با حضور سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان، عامریان دبیرکارگروه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی در هنرستان مهرعظام این شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای مراسم مبشری مدیر آموزش و پرورش شهرستان آق قلا ضمن تسلیت عزاداری ایام محرم، به ارائه آمار این طرح در شهرستان آق‌قلا پرداخت و گفت: ایجاد فضای مناسب برای تحصیل دانش آموزان از اصلی ترین وظایف ما است.

نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان پس از ارائه آمار ثبت نام مدارس استان گلستان در این طرح تشریح کرد: این طرح علاوه بر بهسازی و شاداب سازی مدارس باعث ایجاد روحیه جهادی در دانش آموزان می‌شود و برنامه ریزی مناسب سبب به ثمر نشستن این هدف عالیه می‌شود.

طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس با همکاری بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه شهرستان آق‌قلا، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و بنیاد علوی آغاز به کار نموده است.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آق‌قلا با تلاش مدیران مدارس و مسئول قرارگاه عدالت تربیتی موفق به جذب ۳۸ درصد از کل اعتبار تخصیص یافته به استان گردید.

 

افتتاحیه طرح شهید عجمیان در استان گلستان

 

افتتاحیه طرح شهید عجمیان در استان گلستان

 

افتتاحیه طرح شهید عجمیان در استان گلستان

 

افتتاحیه طرح شهید عجمیان در استان گلستان

 


 


 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آپ
  • بازدید : 207
  • کد خبر : 104034