عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در راستای افزایش منابع تامین آب شرب شهرستان کردکوی / 6 حلقه چاه آب شرب حفر یا تجهیز گردید

از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون انجام شد :

در راستای افزایش منابع تامین آب شرب شهرستان کردکوی / 6 حلقه چاه آب شرب حفر یا تجهیز گردید

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت : در راستای افزایش منابع تامین آب شرب در شهرستان کردکوی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 6حلقه چاه حفر یا تجهیز و وارد مدار بهره برداری گردیده است.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس " ابوالفضل رحیمی " با اعلام این خبر اظهار داشت :  در این مدت و در راستای تامین آب پایدار 21حلقه چاه آب شرب نیز در شهرستان کردکوی و روستاهای تحت پوشش آن بازسازی و مهندسی مجدد گردید.
                                    
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطر نشان کرد : احداث 6 باب مخزن ذخیره آب با حجم 800مترمکعب ، اجرای بیش از 7کیلومتر عملیات خط انتقال آب و اجرای بیش از 13 کیلومتر عملیات توسعه شبکه توزیع آب شرب در راستای رفع مشکل آب شرب و پایداری منابع تامین در این شهرستان و روستاهای تحت پوشش انجام گردید.
                                                                                          
 این مقام مسئول در پایان  واگذاری 1214مورد انشعاب آب جدید ، بهسازی 5 دهنه چشمه ، شناسایی و تعیین و تکلیف 18 مورد انشعاب غیر مجاز و تعویض بیش از 600دستگاه کنتور خراب مشترکین  با هدف کاهش هدر رفت آب را  از دیگر اقدامات انجام شده امور آب و فاضلاب شهرستان کردکوی  از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون عنوان نمود.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .