عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اداره کل راه و شهرسازی گلستان، رتبه نخست جذب بودجه در عملیات عمرانی را کسب کرد

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

اداره کل راه و شهرسازی گلستان، رتبه نخست جذب بودجه در عملیات عمرانی را کسب کرد

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: این اداره کل با جذب 100 درصد بودجه عمراني تخصيص يافته، رتبه نخست جذب اعتبارات عمراني را در استان کسب کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: از محل اعتبارات سال مالی ۱۴۰۱ برای اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، 185 میلیارد تومان اعتبار بودجه عمرانی درنظر گرفته شد که از این مقدار 163 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده ۱۰۰ درصد این اعتبارات جذب و بمنظور اجرای برنامه‌ها و تکمیل طرح‌های عمرانی مختلف هزینه شد.‌

ملک ادامه داد: از مجموع این اعتبارات در بخش استانی، 60 درصد آن به احداث ساختمان های دولتی و بیش از 30 درصد به حوزه راه های اصلی اختصاص یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: همچنین در بخش ملی، 64 درصد اعتبارات به احداث و بهسازی راه های اصلی، بیش از 30 درصد صرف قیر رایگان و مابقی در حوزه طرح های مطالعاتی حوزه راه و تهیه طرح های جامع شهری صرف شد.

وی همچنین تصریح کرد: خوشبختانه قبل از پایان مهلت قانونی اعلام شده ، اعتبار تخصیصی با تلاش تمامی کارکنان و جلسات مستمر بصورت ۱۰۰ درصد جذب و این اداره کل اولین دستگاه بین دستگاه های اجرایی استان در جذب کامل بودجه عمرانی است.

 ملک در انتها گفت: امید است با برنامه ریزی های آتی و تقاضای افزایش بودجه عمرانی تا پایان سال شاهد اجرای پروژه های عمرانی و جذب 100 درصد بودجه متمم عمرانی سال جاری باشیم.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .