عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین نکوداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد

با حضور جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان؛

آیین نکوداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد

آیین نکوداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد

آیین نکوداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، با حضور سردار حسینی، جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان و مهندس احمدی، مدیركل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان، در سالن شهید چمران دانشگاه برگزار شد.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این آیین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر و آرزوی سلامتی برای مقام عظمای ولایت گفت: هفته دفاع مقدس و هشت سال دفاع جانانه، نماد ایثار و مقاومت مردم است.

 

شتایی با اشاره به اتحاد همه اقشار جامعه در مقابله با حمله کشورهای استکباری جهان در دوران جنگ تحمیلی گفت: به واسطه خون شهدای دفاع مقدس، درخت انقلاب اسلامی تنومندتر شده و بنا به فرموده مقام معظم رهبری اکنون به قله‌ها نزدیک شده‌ایم.

 

سپس جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به برگزاری مراسمات متعدد در هفته دفاع مقدس، تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را مبارک دانست و گفت: دفاع مقدس مدرسه و کلاسی است که تا همیشه می شود در مکتب آن درس آموخت.

 

 سردار سید موسی حسینی، دین، ولایت و رهبری و مردم را سه مؤلفه اساسی انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: از ابتدای اسلام هرگاه این سه مؤلفه با یکدیگر همراه بودند شاهد حرکت اسلام در اوج بوده‌ایم و هرگاه از هم فاصله گرفته‌اند حوادثی همچون عاشورا در تاریخ رقم خورده است.

 

 وی انقلاب اسلامی را پدیده‌ای نو در بین انقلاب‌های مختلف دنیا بیان و تصریح کرد: دشمن پس از وقوع انقلاب، مواجه با کشوری مستقل که بدون وابستگی به بلوک‌های غرب و شرق بود را برنمی‌تابید و از طریق جنگ به دنبال ضربه به انقلاب اسلامی بود اما ایستادگی مردم و رهبری امام راحل (ره) نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

 

 جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ایمان و اخلاص رزمندگان باعث برجستگی دفاع مقدس و ایثار و از خودگذشتگی آنان باعث تبدیل شدن دفاع مقدس به یک الگو شد گفت: اتفاقات دفاع مقدس در جنگ هشت ساله باعث شد تا فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه نهادینه گردد.

 

 سردار حسینی دفاع مقدس را قله تولید کننده قدرت برای انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر را منبع قدرت لایزال آن دانست و افزود: دشمن در مقابل انقلاب اسلامی به بن‌بست رسیده است و با ایجاد جنگ‌های ترکیبی، شناختی و ادراکی از طریق فضای مجازی به دنبال انگاره‌سازی مطلوب خود در بین مردم است و سه قشر مردم عامه، افراد مشهور و هنرمندان و مسئولین را هدف قرار داده است.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزری و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .