عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یک واحد اقامتگاه بوم‌گردی در روستای زندان‌چال مینودشت افتتاح شد


یک واحد اقامتگاه بوم‌گردی در روستای زندان‌چال مینودشت افتتاح شد

یک واحد اقامتگاه بوم‌گردی در روستای زندان‌چال مینودشت افتتاح شد

در چهارمین روز هفته گردشگری، اقامتگاه بوم‌گردی دلبر با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در شهرستان مینودشت افتتاح شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، این آیین هم‌زمان با چهارمین روز هفته گردشگری در روستای زندان‌چال شهرستان مینودشت در شرق استان با حضور محمدجواد ساوری مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.
مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در این خصوص گفت: این اقامتگاه بوم‌گردی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد ریال و ایجاد زمینه اشتغال ۲ نفر به بهره‌برداری رسید. این واحد با ۲۰۰ مترمربع زیربنا در ۲ طبقه و ۶ اتاق با ظرفیت ۲۵ نفر اجرایی شده است.
محمدجواد ساوری تأکید کرد: در راستای سياست اصلی دولت مبنی بر محرومیت‌زدایی، روستاها، مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته از اولویت‌های این اداره‌کل برای اعطای تسهیلات به پروژه‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری است.
وی یادآور شد: در حال حاضر ۲۱ اقامتگاه بوم‌گردی دارای مجوز بهره‌برداری در شهرستان مینودشت مشغول فعالیت هستند که برای حدود ۹۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .