عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آماده باش هلال احمر در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گلستان


آماده باش هلال احمر در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گلستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آماده باش نیروهای عملیاتی استان در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان خبر داد.
به گزارش روابط‌ عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب آبادی گفت: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مبنی بر رگبار و رعد و برق شدید و کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۱۰ درجه از پنجشنبه ۱۳ تا جمعه ۱۴ مهر، نیروهای عملیاتی هلال احمر استان در آماده باش کامل شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: در تعطیلات پایان هفته با احتمال سیلاب ناگهانی در مناطق مستعد و شیب‌دار، طغیان رودخانه ها به ویژه گرگانرود، قره سو و اترک، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده ای، نیروهای عملیاتی در ۳۵ پایگاه امدادونجات، مرکز امدادی و کشیک اضطراری شعب ضمن بررسی خودروها، امکانات و تجهیزات سیلاب، در آماده باش کامل قرار گرفتند.
وی تاکید کرد: به هم استانی های عزیز توصیه می شود از توقف و استقرار در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها، نقاط باز و مستعد برخورد صاعقه خودداری کرده و فعالیت های کوهنوردی خود را در این بازه زمانی متوقف کنند.
غریب آبادی در پایان اشاره کرد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان با سرشماره ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های اضطراری هموطنان عزیز می باشد.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .