عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با حضور معاون رئیس جمهور /بخش ابتدایی فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهرستان گنبد کاووس افتتاح می گردد

شمارش معکوس برای بهره برداری طرح فاضلاب شهرستان گنبد کاووس :

با حضور معاون رئیس جمهور /بخش ابتدایی فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهرستان گنبد کاووس افتتاح می گردد

با حضور دکتر منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بخش ابتدایی فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهرستان گنبد کاووس افتتاح می گردد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان:مهندس ابوالفضل رحیمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اعلام این خبر افزود:  صبح روز جمعه 14مهر ماه 1402 آیین افتتاح بخش ابتدایی فاز اول پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان گنبد کاووس پس از 30سال وقفه با حضور معاون رئیس جمهور و دیگر مقامات کشوری و استانی برگزار می گردد .
 رحیمی با اشاره به اینکه گنبد کاووس دومین شهرستان استان گلستان از لحاظ جمعیت بشمار می‌رود اظهار کرد: باتوجه به شرایط و مشکلات موجود این پروژه از اهمیت خاصی برخوردار است و تمام سعی و تلاش ها باید  بر این باشد که این تصفیه خانه طبق برنامه زمانبندی به طور کامل به بهره برداری برسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر تحت پوشش قرار خواهند گرفت که این امر خود در حفظ محیط زیست نقش بسزایی دارد .
رحیمی افزود:  پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان گنبد کاووس با ارزش ریالی بالغ بر  12000میلیارد ریال گام مهمی برای تکمیل پروژه فاضلاب گنبد کاووس خواهد بود .
نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .