عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین نشست هم اندیشی کمیسیون ایمنی راههای کشور در گلستان آغاز به کار کرد


دومین نشست هم اندیشی کمیسیون ایمنی راههای کشور در گلستان آغاز به کار کرد

 

 دومین نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان دبیرخانه های کمیسیون ایمنی راههای استان ها به میزبانی استان گلستان از امروز در هتل کانیار علی آباد کتول آغاز به کار کرد.

به گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان همزمان با شروع این نشست گفت: آسیب شناسی و واکاوی روند افزایشی تصادفات کشور برای تدوین و تبیین سیاست ها و راهکارهای سلبی و ایجابی کاهش آن در این نشست به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

عادل مصدقی افزود:نتایج مطلوب تجربیات و اقدامات موثر استان ها در کنترل ترافیک به هنگام اوج ترددها و سفرها و در مناطق پرتردد گونه های حیوانات در حال انقراض برای کاهش تصادفات جاده ای از مهمترین محورهایی است که در این دو روز به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

به گفته وی، رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل دفتی ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های تهران، قم، سمنان، مازندران، یزد، خراسان شمالی و جنوبی و گلستان در این نشست حضور دارند.

مصدقی اظهار امیدواری کرد که برنامه ریزی و سیاست گذاری اصولی با استفاده از راهکارهای موفق استان ها و کشورهای توسعه یافته برای دستیابی به حمل و نقلی ایمن و کارا جمع بندی این نشست خواهد بود.

این نشست فردا پنجشنبه هم خاتمه می یابد.

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .