عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برقراری کشیک برخی از واحدهای صنفی در ایام تابستان در شهرستان مینودشت


برقراری کشیک برخی از واحدهای صنفی در ایام تابستان در شهرستان مینودشت

 رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان مینودشت از برقراری کشیک برخی از واحدهای صنفی مورد نیاز در ایام تابستان 94 خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ؛ علی تجری گفت : با توجه به فرا رسیدن تابستان و عزیمت مسافرین و زائرین بارگاه ملکوتی آقا امام رضا (ع) و عبور از این شهرستان و لزوم تسهیل خدمات سفر با هماهنگی اتاق اصناف برخی از واحدهای صنفی از قبیل واحد های خبازی فروش لوازم یدکی ، تعمیر کاران خود رو سالن های غذا خوری و ... ) در این ایام آماده ارائه خدمات به مسافرین محترم می باشند .

 تجری ضمن اعلام آمادگی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان مینودشت ، در نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان در ایام تابستان افزود ؛ این اداره با برگزاری گشتهای مشترک با سایر دستگاها و اتحادیه های مربوطه از واحدهای پذیرایی ، اقامتی ، تفریحی بین راهی نظارت و بازرسی بعمل خواهد آمد .

 رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان مینودشت اعلام نمود ؛ تلفن 124 این اداره بعنوان پل ارتباطی مردم با این اداره و مسافرین می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در سطح شهرستان مراتب را با تلفن 124 اعلام نمایند تا بازرسان در اسرع وقت موضوع را رسیدگی نمائید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 982
  • کد خبر : 10660