عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل 362 پرونده تخلف واحدهای صنفی در طرح نظارتی ویژه نوروز 94


تشکیل 362 پرونده تخلف واحدهای صنفی در طرح نظارتی ویژه نوروز 94

 

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از تشکیل 362 پرونده تخلف واحدهای صنفی در طرح نظارتی ویژه نوروز 94 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، مهندس قوانلو گفت: استقرار کشیک اداری در ایام تعطیلات نوروزی در محل این سازمان و ادارات صنعت، معدن وتجارت شهرستانهای تابعه ، استقرار کشیک تیم های بازرسی در تمامی ایام تعطیلات نوروزی و فعال بودن سامانه ستاد خبری 124 رسیدگی به شکایات مردمی بطور شبانه روزی ، اجرای طرح پایش بازار از تاریخ 15 /12 /93 لغایت 15 /1 /94 با هدف بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا و خدمات ، برپایی 2 نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره ویژه نوروز 94 در شهرستانهای گرگان و گنبد، فروش فوق العاده و حراج کالا و خدمات در سطح 204 فروشگاه استان، هماهنگی با اتاق های اصناف به منظور برگزاری کشیک اصناف در رسته های مختلف شغلی شامل کشیک نانوایان، مکانیک ، آهنگران ، برق اتومبیل ، صافکاران،تراشکاران، ، لاستیک فروش و پنچرگیر ، خوار و بارفروشان ، لبنیات ، لوازم یدکی خودرو ، چلوکبابی ، اتومیبل کرایه ، میوه و تره بار ، مرغ و ماهی، آجیل و خشکبار و ... جمعا به تعداد 601 نفر ، پیش بینی واحدهای فروش مواد غذایی و صنوف پخت غذا و ... در محل اسکان میهمانان نوروزی ، هماهنگی لازم با تمامی دستگاه های عضو ستاد نوروزی به منظور ارائه برنامه ها و لیست کشیک ایام نوروز 1394 و تبادل اطلاعات و اخبار با همکاری و مشارکت خوب اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی سراسر استان انجام شد .

 قوانلو افزود : نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی با هدف ایجاد آرامش بر فضای روانی جامعه در ایام پایانی سال صورت گرفته که بازرسان سازمان با همکاری بازرسان اصناف و ناظرین افتخاری با پایش بازار و بازرسی های بعمل آمده، متخلفین را شناسایی و با تشکیل پرونده به ارزش دو میلیارد و دویست هشتاد و هفت میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی نمودند.

 وی افزود : در مدت یکماهه اجرای طرح ویژه نوروز تعداد 16730 مورد گشت بازرسی انجام شده است . همچنین در این مدت 642 مورد گزارش به ستاد خبری ارسال شده که از این تعداد 133 مورد متخلف و مابقی غیر متخلف بوده اند . وی اظهار داشت : بیشتر تخلفات انجام شده در زمینه گرانفروشی ، عدم درج قیمت و تقلب در کسب بوده است .

 قوانلو اظهار داشت : درزمان اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 94 تعداد 100 ناظر افتخاری نیز فعالیت داشتند که در این مدت تعداد 300 مورد گزارش تخلف ارائه نمودند .

 رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان از عموم مردم و شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان در میان گذاشته تا سریعا مورد رسیدگی قرار گیرد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 914
  • کد خبر : 7928