عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان رامیان دیدار کرد


مدیر کل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان رامیان دیدار کرد

 

مدیر کل ثبت احوال استان گلستان در دیدار با فرماندار شهرستان رامیان اظهار داشت: از افتخارات ثبت احوال این است که در شهرستان های استان رضایت نسبی از همکاران ثبت احوال وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ثبت احوال استان گلستان روز یک شنبه سی ام مهر 1402 مدیر کل به همراه رییس اداره حراست ثبت احوال استان و رییس اداره ثبت احوال شهرستان رامیان با فرماندار رامیان دیدار و گفتگو کرد.

حمیدرضا مطیع مدیر کل ثبت احوال استان گلستان در دیدار با فرماندار شهرستان رامیان اظهار داشت: از افتخارات ثبت احوال این است که در شهرستان های استان رضایت نسبی از همکاران ثبت احوال وجود دارد.

مطیع به ایجاد اداره ثبت احوال در بخش فندرسک اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیتی که در بخش فندرسک بود ، ایجاد اداره ثبت احوال در بخش فندرسک از ضروریات به نظر می رسید که از اقدام های خوب بوده است.

مدیرکل ثبت احوال به موضوع حفاظت فیزیکی اداره ثبت احوال شهرستان رامیان پرداخت و گفت: حفاظت فیزیکی اداره ثبت احوال بسیار مهم است که نیاز به توجه دارد.

فرماندار شهرستان رامیان از زحمات و تلاش های مجموعه ثبت احوال شهرستان رامیان به ویژه رییس اداره تشکر و قدردانی نمود و از حسن عنایت مدیرکل ثبت احوال استان گلستان نیز تشکر و قدردانی کرد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ثبت احوال استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .