عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بستر سازي جهت ورود 120 عدد ون به ناوگان حمل و نقل روستايي گلستان

با شروع طرح توسعه و نوسازي ناوگان مسافربري اتفاق می افتد:

بستر سازي جهت ورود 120 عدد ون به ناوگان حمل و نقل روستايي گلستان

 طرح توسعه و نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي مسافربري با استفاده از تسسهيلات بانكي ويژه خودروهاي عمومي ون، از سوي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان: ايوب ميرشاهي معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان ضمن اعلام اين خبر گفت: با توجه به نوپا بودن فعاليت حمل و نقل روستايي و محدوديت ناوگان حمل و نقل عمومي مورد نياز در روستاها، تفاهم نامه اي فيمابين سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با شركت هاي خودرو ساز و صندوق كارآفريني اميد مبادله گرديد تا تسهيلات مورد نياز توسعه ناوگان روستايي تأمين شود .

ميرشاهي افزود: در اين طرح 120 دستگاه خودروي ون از محصولات دو شركت داخلي كاسپين خودرو و ديار خودرو با استفاده از تسهيلات وام به ميزان 80 درصد قيمت وسيله نقليه در اختيار متقاضيان قرار خواهد گرفت.

معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان خاطرنشان كرد: خودرو هاي توليدي به قيمت تقريبي 750 ميليون ريال با تسهيلات اعطايي 4 درصد و باز پرداخت حداكثر6 ساله عرضه مي شود، وي حمايت از توليدات داخلي و ساماندهي حمل و نقل روستايي را از اهداف اين طرح به شمار آورد .

اين مقام مسئول دارا بودن كارت هوشمند راننده و سكونت در روستا را از شرايط اصلي متقاضيان اعلام كرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .