عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برقراری ارتباط مناسب با جوانان اصل کار فرهنگی است

مدیرعامل هلال‌احمر گلستان؛

برقراری ارتباط مناسب با جوانان اصل کار فرهنگی است

برقراری ارتباط مناسب با جوانان اصل کار فرهنگی است

در دیدار مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر گلستان با کارکنان حوزه معاونت امور جوانان به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز تاسیس سازمان جوانان بر ایجاد ارتباط مناسب با جوانان برای انجام کار فرهنگی تاکید شد.
به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، صبح امروز همزمان با هفتاد و ششمین سالروز تاسیس سازمان جوانان، مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر گلستان در حوزه معاونت امور جوانان استان حضور پیدا کردند و ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این معاونت نکاتی را در ارتباط با جوانان بیان کردند.
در این دیدار مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: کار در حوزه جوانان به این دلیل که کار فرهنگی است سخت است اما ارتباط با جوانان دلنشین است. از همه ظرفیت ها می توان برای کار فرهنگی استفاده کرد حتی در فضاهای ورزشی که اکنون در اختیار اعضای جوان و داوطلب استان است.
قاسم غریب آبادی به رشادت‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جنگ را عمدتا جوانان مدیریت کردند و انقلاب را پابرجا نگه داشتند کمااینکه در موارد متعددی که در کشور پیش آمد همین جوانان ستون اصلی حرکات دفاع از نظام بود. در حمایت از فلسطین هم جوانان پیشرو بودند.
وی بیان کرد: می توان با ارتباط مناسب با جوانان کار فرهنگی را به بهترین شکل انجام داد. ارتباط با این قشر حساس نیاز به صبوری دارد. امام علی (علیه السلام) در مورد لزوم تطبیق تربیت فرزندان با زمان می فرمایند: فرزندانتان را به انجام آداب خودتان وا ندارید؛ زیرا آنان برای زمانی، غیر از زمان شما آفریده شده اند.
غریب آبادی در ادامه به طرح های ملی جمعیت در حوزه جوانان اشاره کرد و افزود: با تمامی دغدغه ها فعالیت ها را به عالی ترین شکل جلو ببرید اما سعی کنید در فعالیت های شاخص جوانان که با پربار کردن آینده آنها در ارتباط است با سرمایه گذاری درست در کشور بهترین باشید. البته موفقیت های خوبی هم در حوزه جوانان استان کسب شده است. همچنین کمبودها و مشکلات کانون های مختلف این حوزه در حد بضاعت رفع شود.
در ادامه حجت الاسلام مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در جمعيت هلال‌احمر گلستان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که مخاطب اصلی آن جوانان هستند گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برای حرکت چهل سال دوم انقلاب طراحی شده و موتور محرک و اصلی آن جوانان هستند و این جوانان انقلابی و حزب اللهی هستند که کشور را به پیش می برند و نقش آفرینی می کنند.

برقراری ارتباط مناسب با جوانان اصل کار فرهنگی است

برقراری ارتباط مناسب با جوانان اصل کار فرهنگی است

برقراری ارتباط مناسب با جوانان اصل کار فرهنگی است

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .