عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در دومین جلسه استانی تبصره 18 اعلام شد


در دومین جلسه استانی تبصره 18 اعلام شد

در دومین جلسه استانی تبصره 18 اعلام شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، در دومین جلسه استانی تبصره 18تعداد40 طرح مورد بررسی قرار گرفت که 34 طرح آن به تصویب رسید.

در این جلسه صلبی اشاره کرد: امسال منابع تبصره 18 از دو محل نقد و اسناد خزانه می باشد و دلیل تأخیر در اسناد خزانه بحث نرخ تنزیل آن بود که وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در این مورد به جمع بندی رسیده و قرار شد با حدود تقریبأ 40 درصد تنزیل این اسناد تبدیل به پول نقد شود و در بانکها تخصیص پیدا کند.

وی اشاره کرد: با احتساب اسناد خزانه 1550 میلیارد تومان اعتبار استان در تبصره 18 می باشد که در حال حاضر 444 میلیارد تومان آن در بانک های عامل تزریق شده و در همین راستا دو هفته به دستگاه های اجرایی در خصوص تخصیص و انعقاد تفاهم نامه و بانک های عامل هم در بحث شیوه نامه هایی که بسته می شود مهلت داده شده تا در سطح ملی پیگیری نمایند تا این کار به سرانجام رسیده و اعتبار تخصیصی استان هر چه سریعتر به بانکها واریز گردد.

از مهم ترین مصوبات می توان به این اشاره نمود که متقاضیانی که در سال گذشته از محل تبصره 16 و 18 بهره مند شده اند در سال جدید برای دریافت تسهیلات به هیچ عنوان توسط دستگاه ها معرفی نگردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اقتصاد و دارایی
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .