عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت ۴۷۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در گلستان


پرداخت ۴۷۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در گلستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به سهمیه هزار و ۵۶۰ میلیارد تومانی استان در قالب تبصره ۱۶ گفت: تا کنون ۴۷۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در استان پرداخت شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی امروز 25 تیرماه 1402 در جمع خبرنگاران اظهارکرد: عملکرد ایجاد اشتغال در استان گلستان با تلاش تمام دستگاه‌ها و بانک‌ها عملکرد خوبی بوده است.
وی ادامه داد: در بخش پرداخت تسهیلات اشتغال تبصره 16 سهمیه ابلاغی به استان یک هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان بود که نزدیک به یک هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان پرونده به بانک‌ها ارسال شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تا کنون حدود ۴۷۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در استان پرداخت شده و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت مقرر شد که بانک‌ها، سایر پرونده‌هایی که به بانک‌ها ارسال شده را تا ۳۱ تیرماه پرداخت کنند.
دهنوی گفت: مکاتبه‌هایی توسط استاندار گلستان با معاون اول رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد تا مهلت بیشتری برای جذب تسهیلات تبصره ۱۶ تعیین شود.
وی گفت: در پرداخت جزء یک تبصره ۱۶ هیچ مشکلی در استان نداشتیم اما در جزء ۲ به ‌دلیل تاخیر در ابلاغ سهمیه استان‌ها، تاخیر در تخصیص منابع به بانک‌ها و پرداخت یارانه این تسهیلات مشکلاتی به‌وجود آمد و شبکه بانکی نتوانست با همان سرعت تشکیل پرونده‌ها، اقدام به پرداخت تسهیلات کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد: به دستور استاندار گلستان وضعیت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در ارتباط با پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ ارزیابی خواهد شد و با مدیران دستگاه‌ها و بانک‌هایی که ضعیف عمل کرده‌اند، برخورد خواهد شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .