عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تصویب طرح سه شهرک مسکونی در کارگروه تخصصی امور زیربنایی گلستان

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

تصویب طرح سه شهرک مسکونی در کارگروه تخصصی امور زیربنایی گلستان

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی گلستان از تصویب طرح سه شهرک مسکونی در کارگروه تخصصی امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان بمنظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، محمود سوقی، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: با توجه به وجود اراضی مرغوب کشاورزی در گلستان، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با کمبود زمین روبرو هستیم که این معضل با ایجاد شهرک ها و شهرهای جدید رفع خواهد شد.

وی افزود: در این راستا  طرح امکان سنجی و مکان یابی شهرک های مسکونی در گلستان در کارگروه تخصصی امور زیربنایی استان مصوب شد.

سوقی ادامه داد: این شهرک با قابلیت مسکونی، گردشگری و خدماتی به عنوان پشتیبان پروژه های نهضت ملی مسکن گلستان در شهرستان بندرگز در ساحل نوکنده با مساحت 71 هکتار احداث خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: همچنین یک شهرک دیگر در شهرستان آزادشهر  در حوالی روستای تیل آباد به مساحت 30 هکتار و یک شهرک دیگر در شهرستان گرگان به مساحت 30 هکتار احداث می شود.

وی افزود: پیش از این امکانسجی طرح شهرک مسکونی اینچه برون در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست استان مصوب شد و به شورایعالی شهرسازی و معماری کشور ارسال شده است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .