عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پایان رقابت های تکواندو کشوری خردسالان منطقه سه کشور با معرفی تیم های برتر در استان گلستان


پایان رقابت های تکواندو کشوری خردسالان منطقه سه کشور با معرفی تیم های برتر در استان گلستان

 

رقابت های تکواندو کشوری خردسالان منطقه سه کشور با معرفی تیم های برتر در گرگان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ رقابت های تکواندو کشوری خردسالان منطقه سه کشور (در دو بخش دختران و پسران) طی روز های دوم و سوم آذرماه به میزبانی استان گلستان در شهر گرگان، با حضور سه تیم از استان های گلستان، سمنان و خراسان رضوی در بخش بانوان و با حضور چهار تیم از استان های گلستان، سمنان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی در بخش آقایان برگزار گردید.
در این رویداد، در بخش دختران، استان سمنان با ۵ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز و با کسب امتیاز ۷۳۴ در جایگاه نخست قرار گرفت. استان خراسان رضوی با کسب ۴ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز و کسب امتیاز ۶۷۷ در جایگاه دوم قرار گرفت و متعاقبا، استان گلستان با کسب ۱ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز و با کسب امتیاز ۵۱۶ در جایگاه سوم قرار گرفت و به ترتیب جام طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

در بخش آقایان، استان خراسان رضوی با کسب ۶ طلا، ۲ نقره و ۲ بروز و با کسب امتیاز ۷۴۸ در جایگاه نخست قرار گرفت. استان گلستان با کسب ۲ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز و کسب امتیاز ۴۹۳ در جایگاه دوم قرار گرفت، استان خراسان جنوبی با کسب ۱ طلا، ۳ نقره و ۶ برنز و با کسب امتیاز ۲۴۶ در جایگاه سوم و متعاقبا استان سمنان با کسب ۱ طلا، ۱ نقره و ۸ برنز و کسب ۱۹۴ امتیاز در جایگاه سوم مشترک قرار گرفت و به ترتیب جام طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .