عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای با مدیرعامل شرکت سیمان پیوند گلستان


دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای با مدیرعامل شرکت سیمان پیوند گلستان

دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای با مدیرعامل شرکت سیمان پیوند گلستان

 در راستای گسترش تعاملات و نیز توسعه فرهنگ آموزش های مهارتی، نشست مشترکی بین تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان و مدیرعامل شرکت سیمان پیوند گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، در این جلسه تیرانداز ابتدا با اشاره به تعهدات معین شده در استان توسط اسناد بالادستی، گفت: سعی کرده ایم روابط و سطح آموزش های مهارتی را در بنگاه های اقتصادی، صنایع و صنوف گسترش دهیم.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان گفت: با توجه به اینکه آموزش ها نقش بسزائی در بالابردن سطح بهره وری نیروی انسانی دارد، تا حد زیادی در تعامل با بنگاه های اقتصادی تلاش شده است تا آموزش های مورد نظر صنایع به پرسنل آنها ارائه شود و این اداره کل آمادگی همکاری لازم در زمینه های مختلف را دارد.

رئیسی مدیر عامل شرکت سیمان پیوند گلستان نیز با استقبال از برگزاری دوره های آموزشی در این واحد تولیدی، گفت: آموزش هزینه نیست بلکه سرمایه بوده و باید با هدف اثرگذار بودن و نتیجه بخش بودن آموزش ها را ارائه دهیم.

وی افزود: آموزش فنی وحرفه ای می تواند با ارائه آموزش در سطوح پایین تر مانند جوشکاری، تعمیرکار موتور و حتی در دیگر رشته های تخصصی کمک بسزائی در بالابردن سطح کیفی بنگاه های اقتصادی نماید.

همچنین در این جلسه مقرر گردید مرکز جوار بین کارگاهی بعد از مراحل تکمیلی و کارشناسی صورت گرفته توسط اداره کل آموزش فنی وحرفه ای، مابقی مراحل آن انجام شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .