عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » احداث مسکن برای خانواده های دارای دو معلول به بالا

رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی گلستان خبر داد؛

احداث مسکن برای خانواده های دارای دو معلول به بالا

رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی گلستان گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، 61 واحد مسکونی در شهرهای استان برای خانواده های دارای دو معلول به بالا احداث شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه  وشهرسازی گلستان، مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان گفت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح های مهم دولت سیزدهم می باشد که هدف آن خانه دار کردن اقشار کم درامد و متوسط جامعه است.

وی افزود: یکی از گروه های هدف این طرح، خانواده های دارای دو معلول به بالا هستند.

ملک ادامه داد: در این طرح دولت با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی، ساخت مسکن برای این خانواده ها را بر عهده گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه این خانواده ها به دلیل شرایط خاص خود نیاز به حمایت ویژه ای دارند، گفت: در حال حاضر ساخت مسکن برای خانواده های دارای دو معلول به بالا در کشور آغاز شده است.

وی افزود: در استان گلستان نیز ساخت مسکن برای این قشر جزو مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوده که توانستیم به تعهدمان در این حوزه عمل کنیم.

ملک همچنین گفت: بر اساس این مصوبه استان گلستان تعهد ساخت برای خانواده های دو معلول به بالا را داشت که تا کنون 61 واحد به صورت خودمالک ساخته شد، و بیش از تعهد ما به خانواده های دو معلول مسکن واگذار شده است.

مدیرکل راه  وشهرسازی گلستان ادامه داد: در جلسه اخیر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان مقرر شد بر اساس تفاهم نامه منعقده فی ما بین وزارت راه و شهرسازی و انجمن خیرین مسکن ساز کشور، برنامه ریزی های لازم برای تامین زمین مسکن خانواده های دارای دو معلول به بالا در گلستان انجام شود.

وی در انتها گفت: این واحدهای مسکونی در اراضی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن و توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان احداث می شود.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .