عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دومین جلسه هماهنگی همایش آشنایی با نماد اعتماد الکترونیکی در گلستان


برگزاری دومین جلسه هماهنگی همایش آشنایی با نماد اعتماد الکترونیکی در گلستان

 دومین جلسه هماهنگی همایش آشنایی با نماد اعتماد الکترونیکی و نقش آن در توسعه کسب و کارهای کوچک ، در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان دومین جلسه هماهنگی همایش آشنایی با نماد اعتماد الکترونیکی و نقش آن در توسعه کسب و کارهای کوچک ، با حضور رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و نمایندگان دانشگاههای آزاد اسلامی گرگان و فنی حرفه ای مائده گرگان ، و سازمان مدیریت صنعتی گلستان در محل سالن جلسات سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان برگزار گردید .

 در این جلسه رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : برای نخستین بار در کشور همایش آشنایی با نماد اعتماد الکترونیکی و نقش آن در توسعه کسب و کارهای کوچک ، مرداد ماه امسال در استان گلستان برگزار می گردد .

 حسینقلی قوانلو گفت : آینده کسب و کار به این سمت است و ما باید فکر کنیم که تا 10-15 سال آینده چه اتفاقاتی در حوزه تجارت الکترونیک خواهد افتاد .

 وی افزود : در واقع نماد اعتماد الکترونیکی با هدف قانونمند کردن و چارچوب دهی به فعالیت فروشگاه‌های مجازی ، مشخصه ای به منظور اعتماد سازی کاربران در هنگام مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گفت : نماد اعتماد الکترونیکی که به شکل یک علامت در بالای سایت‌هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید با هدف ساماندهی سایت‌های تجاری در کشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی به‌خصوص B2C ایجاد شده است تا خریداران و مصرف کنندگان کالاها و خدمات فروشگاه های اینترنتی در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌که سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

 قوانلو اضافه نمود : در حاشیه این همایش ، جشنواره خرید اینترنتی برگزار خواهد شد .

 گفتنی است در این جلسه موارد مختلف مربوط به اطلاع رسانی و نحوه برگزاری این همایش بحث و بررسی گردید .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1046
  • کد خبر : 10868