عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خانه فناور محیط زیست استان گلستان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح شد

با حضور معاون رئیس جمهوری؛

خانه فناور محیط زیست استان گلستان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح شد

خانه فناور محیط زیست استان گلستان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح شد

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و  شتایی، رئیس دانشگاه معین استان گلستان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، خانه فناور محیط زیست استان گلستان، سی‌ام آذرماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.

 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در این آیین با بیان اینکه خانه‌های فناور به عنوان درگاهی برای تعامل و مشارکت بیشتر مردم در حوزه‌های محیط زیستی با مسئولان محسوب می‌شوند گفت: در کشور تاکنون حدود ۲ هزار خانه محیط زیست با هدف تقویت مشارکت‌های مردمی ایجاد شده است.

  سلاجقه افزود: در خانه‌های فناور از ایده‌های نو و فناورانه در مباحث محیط زیستی استقبال و در راستای اجرایی کردن ایده‌های مناسب اقدام خواهد شد.

  شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان نیز در این آیین مشارکت مردمی در هر حوزه‌ای را لازمه توسعه بیان کرد و نقش آنان را در حفاظت از محیط‌زیست اساسی دانست.

 وی افزود: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان همواره در مباحث محیط زیستی پیشگام بوده و امیدوارم با راه‌اندازی خانه فناور محیط زیست استان گلستان در دانشگاه این فعالیت‌ها شدت بیشتری گیرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .