عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آزمون کمی 255 نازل CNG در گلستان


آزمون کمی 255 نازل CNG در گلستان

آزمون کمی 255  نازل CNG در گلستان

 

مدیرکل استاندارد گلستان از آزمون کمی بیش از 255 نازل CNG در استان گلستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی استاندارد گلستان سید مهدی حسینی با بیان این مطلب که یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران آزمون کمی نازل های CNG است، گفت: این نازل ها با هدف کنترل کمیت مورد آزمون قرار می گیرند تا اختلافی میان مقدار سوخت تحویل داده شده به مشتری و مقدار نشان داده شده توسط دیسپنسر وجود نداشته باشد.
وی با اشاره به این مطلب که مقدار خطای مجاز در این آزمون ها بر اساس استاندارد ملی، بین 5/1 تا 2 درصد (بسته به طول شیلنگ نازل) است، اظهار داشت: در سال جاری 255 نازل از 62 جایگاه مورد آزمون قرار گرفتند که 257 نازل قبول و 1 نازل مردود شدند.

حسینی با بیان اینکه این نازل مردود به زیان جایگاه دار عمل میکرد افزود:بازرسان اداره کل استاندارد گلستاندر بازرسی های خود مشخصات نازل های مردود را به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان اعلام کرده تا پس از رفع نقص، مجدداً مورد آزمون قرار گیرند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان گلستانی در صورت مشاهده مشکلی در صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع می توانند، موضوع را از طریق تلفن 1517 و سامانه پیامکی 30001517 به اداره کل استاندارد گلستان اطلاع دهند تا موضوع از طریق کارشناسان، بررسی و پیگیری شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .