عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رشد چشمگیر نوسازی مسکن استان گلستان در دولت سیزدهم

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

رشد چشمگیر نوسازی مسکن استان گلستان در دولت سیزدهم

 رشد چشمگیر نوسازی مسکن استان گلستان در دولت سیزدهم

 مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: صدور بیش از سه هزار و 700 پروانه نوسازی در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان در دولت سیزدهم بیانگر این است که نوسازی مسکن بافت فرسوده این استان رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک، مدیر کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: دولت سیزدهم از همان ابتدای فعالیت خود، توجه ویژه‌ای به نوسازی بافت فرسوده داشته است.

وی افزود: در این راستا، برنامه‌های مختلفی از جمله ارائه تسهیلات، تسهیل صدور مجوزها، آموزش مالکان و ساکنان بافت فرسوده و تبیین بسته های تشویقی 19 بندی اجرا شد.

ملک ادامه داد: در دولت سیزدهم تا کنون سه هزار و 767 پروانه نوسازی صادر شده که به نسبت دولت قبل 308 درصد رشد داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه رشد نوسازی مسکن در بافت فرسوده در دولت سیزدهم دلایل مختلفی دارد، گفت: یکی از این دلایل آگاهی یافتن مردم به مزایا نوسازی در بافت فرسوده است.

وی افزود: این مزایا شامل افزایش ایمنی، بهبود کیفیت زندگی، و افزایش ارزش سرمایه‌گذاری می باشد.

ملک همچنین تصریح کرد: در روزهای اخیر،  همزمان با دومین سفر رئیس‌جمهور به استان گلستان، آیین بهره‌برداری از ۱۷۲۰ واحد نوسازی شده مسکن در بافت‌های فرسوده شهری  این استان با حضور  وزیر راه و شهرسازی برگزار شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: این واحدها ‎در شهرهای گرگان، آزادشهر، علی‌آباد، فاضل‌آباد، کلاله، بندر گز، گرگان، گنبد، خان‌بین و رامیان به بهره‌برداری رسید.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .