عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین اختتامیه مسابقات شطرنج دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور برگزار شد

به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان ؛

آیین اختتامیه مسابقات شطرنج دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور برگزار شد

 آیین اختتامیه مسابقات شطرنج دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور برگزار شد
آیین اختتامیه مسابقات شطرنج دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور، انتخابی شانزدهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان کشور، در سالن شهید شهریاری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این آیین بر توجه دانشجویان به علم و دانش، تهذیب نفس و ورزش در دوران تحصیل تأکید کرد و گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش به عنوان مطالبه مقام معظم رهبری از جوانان بوده و مورد تأکید ایشان می‌باشد.

دکتر شتایی افزود: تلاش ما در دانشگاه همواره ایجاد فضایی آرام در راستای رشد و بالندگی دانشجویان و ترقی و پیشرفت آنان است.

وی بر حضور دانشجویان در مراسمات مختلف فرهنگی و معنوی دانشگاه تأکید و تصریح کرد: مراسم اعتکاف که در آینده نزدیک در دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد فرصت بسیار مناسبی برای دانشجویان است تا در جهت تهذیب نفس خود اقدام کنند.

گفتنی است: این مسابقات در روزهای ۹ و ۱۰ دی‌ماه با حضور پنج تیم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دانشگاه گیلان، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دانشگاه مازندران و دانشگاه علم و فناوری مازندران در سه ماده استاندارد، سرعتی و بلیتس برگزار شد که در پایان و در ماده استاندارد، تیم‌های دانشگاه‌های گیلان، مازندران و صنعتی نوشیروانی بابل به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم و در ماده سرعت، دانشگاه مازندران در رتبه نخست و دانشگاه‌های گیلان و صنعتی نوشیروانی بابل دوم و سوم شدند و در ماده بلیتس نیز دانشگاه مازندران، گیلان و صنعتی نوشیروانی بابل حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

بدین ترتیب تیم دانشگاه گیلان در ماده استاندارد و دانشگاه مازندران در ماده‌های سرعت و بلیتس توانستند علاوه بر کسب قهرمانی، سهمیه حضور در المپیاد ورزشی قهرمانی دانشجویان کشور که تابستان ۱۴۰۳ و به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد را به دست آوردند.

شایان ذکر است که در این مسابقات، هدیه یعقوبی، دانشجوی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان موفق شد در ماده سرعت مقام اول را کسب نماید.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .