عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارمدیرکل انتقال خون گلستان با مادران شهیدان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا( س) و روز مادر


دیدارمدیرکل انتقال خون گلستان با مادران شهیدان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا( س) و روز مادر

 

 

مدیرکل انتقال خون استان گلستان گفت ، دین مبین اسلام زن را گوهر گران‌بهای هستی می‌داند و این شخصیت والا در فرهنگ اسلامی مظهر قداست و پاکی و موجب خیر و برکت شناخته شده و از ارزش و احترام فوق العاده‌ای برخوردار است و از این رو ما را بر آن داشت تا ضمن گرامیداشت مقام تمام مادران سرزمین و مادران شهدای که ایثار و اهدای خون را نیز الگوی خود قرار داده بود دیدار کرده و از مادران شهدا بزرگوار تقدیر بعمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گلستان ، فاطمه محمدی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) و روز بزرگداشت زن و همچنین عرض تبریک به مناسبت این روز به مادران شهیدان رضا احسن و محمد تقی جلالی گرگانی اظهارداشت: تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران جزء وظایف اصلی ما میباشد و ما از اینکه خدمت خانواده ها می رسیم خوشحالیم و با زیارت خانواده های شهدا و ایثارگران از رشادتها و دلاورمردیهای فرزندان خانواده های شهدا از این عزیزان تجلیل می کنیم.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان اظهار کرد: مادران شهدا از پیروان واقعی مکتب حضرت فاطمه(س) هستند.

وی با اشاره به نقش ویژه و ممتاز مادران بزرگوار شهدای والامقام در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مرهون ايثار و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده معظم آنان است.

فاطمه محمدی افزود: مادران شهدا که صبورانه عزیزان خود را در راه اعتلای نظام و انقلاب فدا کردند و همواره پرچمدار دفاع از ولایت هستند، قطعاً در ثواب مجاهدت‌های شهدان والامقام شریک و سهیم اند.

لازم به ذکر است دراین دیدار توسط فاطمه محمدی مدیرکل انتقال خون استان گلستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه ازمادران شهدا تجلیل کردند .


دیدارمدیرکل انتقال خون گلستان با مادران شهیدان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا( س) و روز مادر

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل انتقال خون گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .