عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیشرفت 60 درصدی پروژه 180 واحدی زیتون گرگان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

پیشرفت 60 درصدی پروژه 180 واحدی زیتون گرگان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: پروژه 180 واحدی زیتون گرگان یکی از پروژه های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر این پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهندس مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی دولت به شمار می رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود: در شهرستان گرگان طی دو سال، تعهد ساخت 11 هزار و 630 واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که تا کنون 39 هزار و 421  متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

ملک ادامه داد: همچنین هفت هزار و 675 واحد زمین در گرگان تامین شده که سه هزار  و 923 واحد در دست احداث است.

وی افزود: پروژه 180 واحدی زیتون گرگان یکی از پروژه های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر این پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت رو به رشد پروژه سخن گفت و ادامه داد: خدمات زیربنایی اعم از آب و فاضلاب، برق و گاز به طور کامل در این پروژه مهیا می باشد.

وی در انتها یادآور شد: این پروژه در عرصه ای به مساحت 9 هزار و 600 متر مربع و به پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال ساخت است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .