عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 25 درصد پیشرفت در کمتر از دوماه پس از آغاز عملیات اجرایی

استمرار خدمت رسانی دولت سیزدهم در حوزه مسکن؛

بیش از 25 درصد پیشرفت در کمتر از دوماه پس از آغاز عملیات اجرایی


 

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در اسفندماه سال گذشته عملیات اجرایی 170 واحد در شهرستان علی آباد کتول آغاز شد که این پروژه در حال حاضر پس از گذشت کمتر از دو ماه پیشرفت 25 درصدی داشته است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک اظهار کرد: در شهرستان علی آباد کتول، طی یکسال هزار و 215 واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که هم اکنون 170 واحد در این شهرستان دارای قرارداد ساخت هستند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در تمام شهرهای استان ساخت واحدها آغاز شده و هم اکنون اجرای این پروژه ها در شهر علی آباد پیشرفت رو به رشدی دارد.

وی افزود: پروژه ی32 واحدی و 138 واحدی نوده کتول از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در علی آباد است که توسط پیمانکار بومی احداث می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: این پروژه در کمتر از دو ماه پس از آغاز عملیات اجرایی بیش از 25 درصد پیشرفت دارد و هم اکنون در مرحله احداث اسکلت بنا قرار دارد.

  ملک در ادامه اظهار کرد: همچنین در آخرین جلسه شورای مسکن استان، مورخه 16 اردیبهشت ماه، واگذاری 288 واحد مسکونی دیگر در علی آباد کتول به پیمانکار مصوب و عملیات اجرایی آن در ایام آتی آغاز خواهد شد.

وی افزود: گفتنی است که همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان، عملیات افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هشت هزار واحد مسکونی در استان صورت می گیرد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در انتها یادآور شد: پروژه های نهضت ملی مسکن در کل استان گلستان، در مسیر اجرا قرار دارند و تسریع در ساخت و ساز ها به آورده متقاضیان و تامین تسهیلات توسط بانک ها بستگی دارد.

 


 


 


 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .