عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۶ هزار امدادگر گلستانی به ۱۰ هزار حادثه دیده خدمات دادند

در ۹ ماهه سال جاری؛

۶ هزار امدادگر گلستانی به ۱۰ هزار حادثه دیده خدمات دادند

۶ هزار امدادگر گلستانی به ۱۰ هزار حادثه دیده خدمات دادند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در ۹ ماهه سال جاری شش هزار امدادگر استان گلستان با پوشش ۱۶۰۰ حادثه به بیش از ۱۰ هزار حادثه دیده خدمات ارائه دادند.
به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب‌آبادی با اشاره به حوادث ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ گفت: در این بازه زمانی ۱۶۰۰ حادثه توسط هلال احمر استان پوشش داده شده است. یک هزار و ۱۴۲ مورد از این حوادث ترافیکی بوده است. ۴۱ مورد آبگرفتگی و ۸۹ مورد حوادث کوهستان، ۱۲۳ مورد خدمات شهری، ۱۳۹ خدمات حضوری و ۶۱ مورد حوادث دیگر را شامل شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه، ۱۰ هزار و ۲۶۶ نفر تحت تأثیر حوادث قرار گرفته که از این تعداد ۳ هزار و ۲۸۲ نفر مصدوم و یک هزار و ۲۶۳ نفر از مصدومان توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شد.
وی با اشاره به حوادث خاص ۹ ماهه امسال گفت: نیروهای عملیاتی در جریان سیل و آبگرفتگی شرق گلستان در آبان ماه، طی ۶ روز به ۱۳۶۱ نفر امدادرسانی کردند.
غریب آبادی تصریح کرد: در این مدت ۵ هزار و ۸۹۵ نیروی عملیاتی در قالب ۲ هزار و ۱۹۳ تیم با بکارگیری یک هزار و ۹۲۴ خودروی آمبولانس، خودروی نجات و خودروی کمکدار در مأموریت های امدادی ۹ ماهه گذشته مشارکت داشته اند.
وی در ادامه گفت: گرگان با سه پایگاه و ۳۴۶ مورد حادثه، مینودشت با دو پایگاه و ۲۹۵ حادثه، همچنین کردکوی با دو پایگاه و ۱۹۲ مورد حادثه بیشترین حادثه را در استان پوشش داده اند.
غریب آبادی در خصوص اعزام پایگاه های امدادونجات به حوادث گزارش شده گفت: در این مدت پایگاه دو راهی گالیکش ۲۰۴ حادثه، قرقِ گرگان ۱۶۴ حادثه و النگ کردکوی با ۱۴۶ حادثه، سه پایگاه گلستان بودند که بالاترین آمار مأموریت ها را داشته اند.
غریب آبادی در پایان با توجه به تعداد پوشش حوادث ترافیکی از هموطنان و رانندگان خواست در ایام زمستان با مراقبت های پیش از سفر و رعایت ایمنی حین سفر به کاهش تصادفات جاده ای کمک کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .