عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه ریزی برای رفع معضلات زیربنایی و روبنایی پروژه مسکن مهر گرگان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

برنامه ریزی برای رفع معضلات زیربنایی و روبنایی پروژه مسکن مهر گرگان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: با تعیین پیمانکار در روزهای آتی تمامی مسائل و مشکلات مربوط به محوطه سازی، خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکونی پروژه مسکن مهر گرگان (بتن پلاد) رفع می شود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: ارائه خدمات روبنایی و زیربنایی در پروژه های مسکن یکی از اقدامات وزارت راه و شهرسازی می باشد.

وی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن، همزمان با ساخت واحدهای مسکونی، جانمایی کاربری ها و سرانه های مختلف اعم از آموزشی، ورزشی، مذهبی، درمانی و ... در دستور کار قرار دارد.

ملک ادامه داد: رفع نواقص موجود در پروژه های مسکن مهر باقیمانده از دولت قبل نیز از دیگر اقدامات وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم می باشد.

وی همچنین تصریح کرد: در این راستا، برنامه ریزی های لازم برای آغاز عملیات بهسازی پارکینگ و معابر پروژه مسکن مهر زیتون گرگان (بتن پلاد) انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: با تعیین پیمانکار در روزهای آتی تمامی مسائل و مشکلات مربوط به محوطه سازی، خدمات زیربنایی و روبنایی این واحدهای مسکونی رفع می شود.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .