عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه اندازی ستاد پاسخگویی به درخواست های مردمی در اداره کل راه و شهرسازی گلستان

با رویکرد پاسخگویی به درخواست های مردم در حوزه راه و شهرسازی انجام شد؛

راه اندازی ستاد پاسخگویی به درخواست های مردمی در اداره کل راه و شهرسازی گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ستاد پاسخگویی و پردازش درخواست های مردمی در دور دوم سفر رئیس جمهور با رویکرد پاسخگویی به نامه های مردمی در حوزه راه و شهرسازی در محل اداره کل راه و شهرسازی گلستان راه اندازی شد و آماده پاسخگویی به مردم می باشد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در طی دور دوم سفر هیات دولت به گلستان ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در این استان و در شهر گرگان برپا شد.

وی افزود: در این ستاد ارتباطات مردمی، تعداد ۵۵ نفر از مدیران ستادی و سازمان‌ها و شرکت‌های وزارت راه و شهرسازی در استان گلستان حضور پیدا کرده و پاسخگوی مردم استان بودند.

ملک ادامه داد: پس از پایان سفر، نامه ها و درخواست های مردمی در حوزه راه و شهرسازی ثبت و برای پاسخگویی به مراجع ذیربط ارسال شد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در حال حاضر ستاد پاسخگویی به درخواست های مردمی در اداره کل راه و شهرسازی راه اندازی شده و درخواست کنندگان می توانند برای دریافت پاسخ و پیگیری درخواست های خود به این اداره کل مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار درخواست مردمی طی سفر هیات دولت سیزدهم به گلستان در حوزه راه و شهرسازی ثبت شده، گفت: ستاد ارتباطات مردمی بهترین فرصت برای خادمان ملت است تا در دیدار مستقیم و بی واسطه با مردم به مشکلات و درخواست‌های آنها رسیدگی کنند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .