مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ستاد پاسخگویی و پردازش درخواست های مردمی در دور دوم سفر رئیس جمهور با رویکرد پاسخگویی به نامه های مردمی در حوزه راه و شهرسازی در محل اداره کل راه و شهرسازی گلستان راه اندازی شد و آماده پاسخگویی به مردم می باشد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در طی دور دوم سفر هیات دولت به گلستان ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در این استان و در شهر گرگان برپا شد.
وی افزود: در این ستاد ارتباطات مردمی، تعداد ۵۵ نفر از مدیران ستادی و سازمانها و شرکتهای وزارت راه و شهرسازی در استان گلستان حضور پیدا کرده و پاسخگوی مردم استان بودند.
ملک ادامه داد: پس از پایان سفر، نامه ها و درخواست های مردمی در حوزه راه و شهرسازی ثبت و برای پاسخگویی به مراجع ذیربط ارسال شد.
رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در حال حاضر ستاد پاسخگویی به درخواست های مردمی در اداره کل راه و شهرسازی راه اندازی شده و درخواست کنندگان می توانند برای دریافت پاسخ و پیگیری درخواست های خود به این اداره کل مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه بیش از سه هزار درخواست مردمی طی سفر هیات دولت سیزدهم به گلستان در حوزه راه و شهرسازی ثبت شده، گفت: ستاد ارتباطات مردمی بهترین فرصت برای خادمان ملت است تا در دیدار مستقیم و بی واسطه با مردم به مشکلات و درخواستهای آنها رسیدگی کنند.