عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی جشنواره فروش عید تا عید در روزهای پایانی سال در سراسر کشور

معاون وزیر صمت خبر داد :

برپایی جشنواره فروش عید تا عید در روزهای پایانی سال در سراسر کشور

برپایی جشنواره فروش عید تا عید در روزهای پایانی سال در سراسر کشور

 

معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت ، معدن و تجارت در گلستان گفت : در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز جشنواره فروش عید تا عید در سراسر کشور برپا خواهد شد .

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، علیرضا شاه میرزایی در نشست با روسای ادارات صنعت ، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستان های شرق استان گلستان که با حضور فرماندار شهرستان آزادشهر و مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در محل فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار گردید ، گفت : در آستانه ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز نمایشگاه و جشنواره فروش فوق العاده عید تا عید در سراسر کشور برپا خواهد شد .

وی گفت : در این طرح که با هدف افزایش توان خرید اقشار آسیب‌پذیر و حمایت از واحدهای تولیدی داخلی و افزایش فروش اصناف اجرا خواهد شد ، تعدادی از بانک‌ها با پرداخت ۲۰ میلیون تومان تسهیلات به مردم با بازه زمانی بازپرداخت ۴ماهه شرایط خرید مردم از نمایشگاه ها و فروشگاههای منتخب مورد نظر را فراهم می نمایند .

شاه میرزایی همچنین گفت : هیچ دستگاه اجرایی حاکمیتی اجازه ندارد برای وظایفی که در حوزه بازار انجام می دهد از بازاریان و اصناف وجهی دریافت نماید و بر اساس مصوبات قانونی این اقدام تخلف بوده و پیگرد قانونی دارد .

وی با بیان این که بودجه اختصاص داده شده به اتاق های اصناف نسبت به گذشته رشد بسیار خوبی داشته ، گفت : قبول داریم که مسئولیت هایی که دولت در حوزه نظارت بر بازار بر عهده اتاق های اصناف گذاشته نیاز به اعتبارات بیشتری دارد و برای افزایش این اعتبارات تمام تلاش خود را خواهیم نمود .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 91
  • کد خبر : 110071