عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاكيد بربستن شیرهاي گاز قبل از سفر

رئیس روابط عمومی گاز گلستان:

تاكيد بربستن شیرهاي گاز قبل از سفر

 سیدجواد موسوی درمصاحبه با پايگاه خبري گاز گلستان با تاكيد مجدد بربستن شیرهاي گاز قبل از سفر در این رابطه گفت:با عنایت به اينكه قریب به نیمی از تعطیلات تابستانی را پشت سر گذاشتیم وحجم مسافرت هم استانیهای عزیز به میزان قابل ملاحظه ای در حال انجام می باشد بنابراین از مشترکین گرامی عاجزانه تقاضا داریم درصورت ترك منزل برای مدت طولانی حتماً شیرهای وسایل گاز سوز وهمچنین شیراصلی گاز بعد از کنتور را ببندند.

 وی بستن شیر گاز قبل از سفر را یکی از مهمترین عامل پیشگیری از حوادث اعلام کرد و افزود:بستن شیرهای مصرف گاز قبل از ترك منزل جهت مسافرت یا موارد دیگر بمدت طولانی بسيار ضرورت داردو با انجام این اقدام و رعايت اين مهم خطری منازل مشتركين را تهدید نخواهد کرد و مشترکین عزیز می توانند با آرامش و خاطري آسوده به مسافرت خود ادامه دهند.

موسوی در ادامه تصریح کرد:گاز طبیعی مایه آسایش و آرامش هموطنان است که در این راستا رعایت نکات ایمنی و توجه به پیامها و توصیه های شرکت گاز نیز بسیار موثر مي باشد و مي تواند رفاه مشتركين را ضمانت نماید،ضمن اینکه بی توجهی به آن خطرات ناگواری و غيرقابل جبراني را نيز بهمراه دارد.

 رئیس روابط عمومی گازگلستان در پایان از هموطنان عزیز درخواست داشت تا به موارد اشاره شده توجه بیشتری مبذول داشته باشند تا انشاء ا... شاهد هیچگونه حادثه ای نباشیم.

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .