عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شب و روز پای کار هستیم


شب و روز پای کار هستیم

شب و روز پای کار هستیم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان سال 1402 را برای این مجموعه سالی پرکار و خاص بیان کرد و گفت: برای امنیت خاطر جاده ای و حمل و نقلی سریع و روان برای مردم شب و روز پای کار هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی در جلسه شورای اداری اداره کل با ابرازقدردانی از زحمات مجموعه همکاران از دورترین نقطه استان، اظهارداشت: سال 1402 اتفاقات خوبی در پایانه مرزی اینچه برون افتاد و شرایط خاصی را در حوزه راهداری و حوزه کالا و مسافر داشتیم.

به گفته وی، تلاش بی وقفه مجموعه منجر به کسب رتبه برتر سازمانی و استانی و رضایتمندی های ملی و شهرستانی شد.

مصدقی با بیان اینکه چالش های متعدد وجود دارد ، گفت: 350 نفر از مجموع نیروهای مجموعه راهدارند و حدود 15 هزار راننده هم تحت پوشش داریم.

مصدقی ادامه داد: با توجه به تعطیلات نیمه شعبان و پیش‌بینی افزایش سفرها و احتمال بارش باران و برف در برخی مناطق استان بویژه محورهای حساس و بحران زا، راهداران و عوامل راهداری در حال آماده ‌باش کامل هستند تا مسافران با آرامش خاطر از جاده ها گذر کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تصریح کرد: از طرفی دیگر سفرهای نوروزی را در پیش داریم و در حال انجام اقدامات قبل و حین سفرها از ایمن سازی راهها گرفته تا نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی و حوزه کالا و فراهم سازی شرایط اولیه برای ترافیک و حمل و نقلی روان هستیم.

مصدقی گفت که تمام تلاش را برای ارائه خدمات بهتر از گذشته به مردم و دو بخش راهداری و حمل و نقل با برنامه ریزی می کنیم و با اقتدار برای خدمات دهی به مردم پای کار هستیم.

در این جلسه، پیرامون مسایل اداری و کاری پیش رو در بخش هزینه ها ومنابع مالی، آماده سازی مهمانسراها و راهدارخانه ها، مجتمع های خدماتی رفاهی و عملیات راهداری بحث و تصمیم گیری شد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .