عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهداران گلستان در آماده‌باش کامل هستند


راهداران گلستان در آماده‌باش کامل هستند

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به تعطیلات نیمه شعبان و پیش‌بینی بارش‌ها در برخی مناطق استان، از آمادگی کامل راهداران و عوامل راهداری برای برقراری ترددی ایمن در جاده‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی در جلسه شورای اداری اداره کل با بیان آمادگی 30 اکیپ و 170 دستگاه ناوگان راهداری برای تعطیلات پیش رواظهارداشت: با توجه به پیش‌بینی افزایش سفرها در تعطیلات نیمه شعبان و احتمال بارش باران و برف در برخی مناطق استان بویژه محورهای حساس و بحران زا، راهداران و عوامل راهداری در حال آماده‌باش کامل هستند تا مسافران با آرامش خاطر از جاده ها گذر کنند.

به گفته وی، هماهنگی های لازم نیز برای آمادگی 24 راهدارخانه استان صورت گرفته تا مجموع شبکه راههای استان ازپوشش خدماتی لازم بهره مند شوند.

مصدقی ادامه داد: تامین شن و نمک و مصالح و اورهال سازی دستگاهها و رفع نقص احتمالی محورهای استان نیز صورت می گیرد تا با فراهم سازی شرایط اولیه ترافیکی در خدمت مردم باشیم.

وی تصریح کرد: نظارت مستمر هم از مجتمع های خدماتی رفاهی صورت می گیرد تا امکانات بهداشتی و نمازخانه های آنها برای استفاده مسافران مهیا باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در پایان از رانندگان خواست: با صبر و حوصله رانندگی کنند، از عجله و شتاب بپرهیزند و به هشدارهای راهداران توجه داشته باشند و در صورت نیاز به کمک با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

 

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .