عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گشایش در زندگی وعده خداوند به زوجین است

مدیرعامل هلال احمر گلستان؛

گشایش در زندگی وعده خداوند به زوجین است

گشایش در زندگی وعده خداوند به زوجین است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان در آئین تکریم زوجین جوان گفت: به جوانان کمک کنیم دغدغه کمتری برای ازدواج داشته باشند، خداوند وعده داده با ازدواج گشایش و بی نیازی اتفاق خواهد افتاد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی در آئین تکریم ۵۴ زوج جوان عضو هلال احمر استان گفت اظهار کرد: ماه شعبان ماه شادی و جشن است، از ابتدای مسئولیت قول دادیم به بهانه‌های مختلف مراسم جشن برای شما جوانان در نظر گرفته شود، رهبر معظم انقلاب هم همواره توصیه کرده اند، اساسی ترین نیاز کشور، ایجاد روحیه امید به آینده، نشاط و خودباوری در نسل جوان است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان خطاب به خانواده‌ها گفت: به جوانان کمک کنیم دغدغه کمتری برای ازدواج و تشکیل خانواده داشته باشند. خداوند در آیه ۳۲ سوره رم وعده داده مردان و زنانی که همسر ندارند را همسر بدهید حتی اگر فقیر و تنگدست باشند، خداوند از فضل خود آنان را بی‌نیاز می‌سازد، خداوند گشایش‌دهنده و آگاه است!
وی خاطر نشان کرد: قدر این موقعیت ها را بدانیم، اگر امروز در کمال آرامش جشن گرفته ایم نشانه بارز حاکم بودن امنیت در کشور و نتیجه حضور پرشور مردم در صحنه‌های انتخابات است که برای تصمیم گیری آگاهانه پیش قدم شده اند.
وی همچنین در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: استان گلستان تاکنون ۵۰ هزار جوان را جذب کرده و در سامانه عضویت جذب شده اند و امروز جشن تکریم ٥٤ زوج از اعضای جوان برگزار شده، این اقدام در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و تقویت بنیان خانواده انجام شده است.
غریب آبادی در ادامه افزود: مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند حضورشان در انتخابات چگونه خواهد بود، جوانان هلال احمر همانطور که در تمام برنامه‌ها با قوت حضور فعال دارند در انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفند هم شرکت می‌کنند.

گشایش در زندگی وعده خداوند به زوجین است

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .