عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایثارگران و خانواده‌های معظم شهداء بر قلب و روح و اندیشه انسان‌ها حکومت می‌کنند.


ایثارگران و خانواده‌های معظم شهداء بر قلب و روح و اندیشه انسان‌ها حکومت می‌کنند.

 رئیس پلیس راهور ناجا گفت: برخی‌ها بر جسم انسان‌ها حکومت می‌کنند و برخی‌ها بر روح و روان انسان‌ها؛ ایثارگران و خانواده‌های معظم شهداء بر قلب و روح و اندیشه انسان‌ها حکومت می‌کنند.

 به گزارش ایثار واحد گلستان، سردار تقی مهری روز پنج شنبه در دیدار با خانواده شهید باباعسگری در روستای لیوان غربی شهرستان بندرگز، ضمن دلجویی از این خانواده شهید، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و بیان کرد: حیات شهداء مایه برکت بوده و شهادت آنها نیز مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

 وی ادامه داد: برخی‌ها بر جسم انسان‌ها حکومت می‌کنند و برخی‌ها بر روح و روان انسان‌ها؛ ایثارگران و خانواده‌های معظم شهداء بر قلب و روح و اندیشه انسان‌ها حکومت می‌کنند.

 رئیس پلیس راهور ناجا اضافه کرد: شهیدان با الگو گرفتن از انبیاء و اولیای الهی، درس جهاد، ایثار و شجاعت را به همگان آموختند و با فداکاری‌های مثال‌زدنی، شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور تا پای جان خود ایستادند و در این راه، با نثار خون خود پرچم امنیت و آرامش را در کشور پر افتخار ایران اسلامی به اهتزاز درآوردند.

مهری با بیان اینکه شهداء اسوه صبر و استقامت در عرصه جهاد با دشمنان هستند بیان کرد: ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان وظیفه تمام افراد جامعه به خصوص مسئولان است.

 وی اضافه کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء باعث تداوم راه شهیدان و زنده ماندن راه و فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: ‌اگر فداکاری شهیدان و ایثارگری جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنها نبود، مشخص نبود وضعیت نظم و امنیت کشور به چه سمتی پیش برود.

وی در پایان ابراز کرد: وجود خانواده شهداء برای کشورمان نعمت است و همه ما باید قدرشناس مادران و پدران شهیدان باشیم.

شهید باباعسگری در تاریخ 9 مردادماه سال 1383 در محور خاش به زاهدان توسط اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .