عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خیرین گلستانی ۲ هزار بسته معیشتی به خانواده های کم برخوردار هدیه کردند

در قالب پویش هلال رحمت؛

خیرین گلستانی ۲ هزار بسته معیشتی به خانواده های کم برخوردار هدیه کردند

خیرین گلستانی ۲ هزار بسته معیشتی به خانواده های کم برخوردار هدیه کردند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۲ هزار بسته معیشتی اهدایی خیرین در قالب پویش هلال رحمت میان خانواده های کم برخوردار توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب آبادی با اشاره به خدمات بی منت هلال احمر به مردم گفت: با هدف حمایت از امنیت غذایی اقشار آسیب‌پذیر و ساکنان مناطق محروم روستایی و محلات کمتر برخوردار و حاشیه‌نشین شهری در استان‌گلستان، توزیع ۲ هزار بسته معیشتی اهدایی خیرین میان خانواده های مدنظر شناسایی شده انجام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: این بسته ها در قالب پویش هلال رحمت و به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز به ارزش یک میلیارد تومان و در راستای رزمایش مواسات و همدلی شهرستان جمع آوری شده است.
وی در ادامه ضمن قدردانی از همت خیرین در ایام مختلف سال گفت: بسته های توزیعی حاوی برنج، روغن، رب، چای، شکر، حبوبات، کنسروجات، مارکارونی است که توزیع آن آغاز شده است.
وی با اشاره به اعتماد مردمی به هلال احمر خاطر نشان کرد: جمع آوری و توزیع بسته ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مردم نوعدوست می توانند کمک‌های خود را به هر میزان دلخواه به شماره کارت ۶۲۱۹ - ۸۳۶۶ - ۹۵۷۰ - ۶۳۶۷ و یا از طریق کد دستوری #۳ * ۱۱۲* اهدا کنند و بخشی از نیات خیر خود را از مسیر هلال احمر به مقصد برسانند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .