عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسافران نوروزی در تردد از محورهای گلستان احتیاط کنند

با توجه به لغزندگی جاده ها:

مسافران نوروزی در تردد از محورهای گلستان احتیاط کنند

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با توجه به شرایط ناپایدار جوی و ریزش باران در استان بویژه در محورهای کوهستانی، لازم است که مسافران نوروزی نهایت احتیاط و رعایت قوانین رانندگی را در ترددها داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، سلیم اصغری با اشاره به فعالیت سامانه های ناپایدار جوی تا دو روز آینده در استان، اظهارداشت: هم اینک محورهای کوهستانی خوش ییلاق، چهارباغ، درازنو و جنگل گلستان همراه با بارش بوده و احتمال بارش برف هم، شب هنگام در این محورها وجود دارد.

وی با بیان اینکه بارش باران جاده های استان را لغزنده کرده، افزود: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بویژه فاصله طولی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و حواس پرتی در این شرایط جوی الزامی است.

اصغری ادامه داد: تمام عوامل راهداری استان اعم از 30 گشت و 170 نیرو و ناوگان راهداری، آماده باش و در طول محورهای حساس و بحران خیز و راهدارخانه ها مستقر بوده تا در موقع بروز بحران به انجام عملیات بموقع عملیات راهداری بپردازند.

وی از مسافران خواست که در صورت تردد از محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی و سوخت و اغذیه کافی به همراه داشته و به توصیه های پلیس و راهداران توجه کنند.

معاون راهداری گلستان گفت: سامانه 141 مرکز مدیریت راههای استان بطور شبانه روزی در خدمت کاربران جاده ای و مسافران نوروزی است تا با ارائه آخرین اطلاعات جوی و جاده ها برای سفری امن و آرام مسافران همکاری لازم را داشته باشند.

استان گلستان بالغ بر 5 هزار و 251 کیلومتر انواع بزرگراه و راههای اصلی، فرعی و روستایی و کوهستانی است.

 

 



 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .