عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تردد روان در محورهای گلستان جریان دارد/ بازگشایی محور جنگل گلستان


تردد روان در محورهای گلستان جریان دارد/ بازگشایی محور جنگل گلستان

 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بدنبال بارش باران از اوایل امشب و مسدود شدن محور جنگل گلستان-سه راهی دشت از سمت استان خراسان شمالی برای ساعاتی، هم اینک این محور بازگشایی شده و تردد روان در همه محورهای استان گلستان جریان دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی با اشاره به بازگشایی محور جنگل گلستان –سه راهی دشت بدنبال تلاش راهداران استان های گلستان و خراسان شمالی، اظهارداشت: هم اینک تردد در این محور بصورت عادی اما با احتیاط برقرار است و راهداران هم کماکان مشغول جمع آوری سنگ و پاکسازی برخی مناطق محور هستند.

به گفته وی، از عصر امروز شاهد ریزش باران در استان بویژه در محورهای کوهستانی هستیم و گشت های راهداری هم در حال گشت زنی و رصد محورها هستند.

مصدقی با بیان اینکه بحران خاصی در محورهای استان رخ نداده، تصریح کرد: کاربران جاده ای حتی الامکان از ترددهای غیرضروری بویژه در کوهستان ها و ارتفاعات بویژه در شب خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه شرایط ناپایدار جوی تا پایان هفته در استان تداوم دارد و محورهای استان به دلیل ریزش باران و احتمال برف در محورهای کوهستانی لغزنده است، گفت: مسافران و کاربارن جاده ای در صورت ضرورت تردد از محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی و سوخت و اغذیه کافی به همراه داشته و به توصیه های پلیس و راهداران توجه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: سامانه 141 مرکز مدیریت راههای استان بطور شبانه روزی در خدمت کاربران جاده ای و مسافران نوروزی است تا با ارائه آخرین اطلاعات جوی و جاده ها برای سفری امن و آرام مسافران همکاری لازم را خواهند داشت.

 

 

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .