عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گام بلند شهرداری برای رفع محرومیت آموزشی در مدارس گرگان


گام بلند شهرداری برای رفع محرومیت آموزشی در مدارس گرگان

 

 

در نشست مشترک و سه جانبه مدیریت شهری و شهرداری گرگان با مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش گام بلندی برای اجرای طرح شهید عجمیان و رفع محرومیت زدایی آموزشی در مدارس محلات کم برخوردار برداشته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس گلستان، وحید فراهی در این نشست گفت: درتابستان سال گذشته طرح شهید عجمیان برای بهسازی و بازسازی فضای فیزیکی مدارس و  به مدد گروههای جهادی و خیرین در بیش از 810 مدرسه اجرایی استان اجرایی شد.

مدیر کل نوسازی مدارس گلستان پیشنهاد طرح جهادی شهرداری گرگان را به نام طرح شهید عجمیان توصیه کرد و افزود: همواره این شهید در طرح‌های جهادی برای بهسازی مدارس کشور شرکت می‌کرد و نام و یاد این شهید برکت کار را از لحاظ کمی وکیفی چندین برابر می کند.

وی اظهار کرد: ۴۶ مدرسه با بیش از ۳۰۰ کلاس درس را مدیریت شهری و شهرداری گرگان در محلات کم‌برخوردار با بسیج امکانات و ظرفیت‌های درون و بیرون شهرداری تا جشن ۴۶ سالگی انقلاب بهسازی و شاداب‌سازی می کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان در ادامه ازکمبود جدی فضای آموزشی درگرگان خبرداد و گفت: در شهرستان محدودیت زمین و فضای آموزشی مشکل‌ساز شده است و ما برای ساخت مدرسه نه تنها مشکلی نداریم بلکه آمادگی هم داریم که ساخت مدارس را به نقاط مختلف شهر گرگان ببریم و از این طریق به رفع معضل ترافیک گرگان هم کمک کنیم.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : نوسازی مدارس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نوسازی
  • بازدید : 96
  • کد خبر : 111567