عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جهش مدرسه سازی با مشارکت خیرین نیک اندیش


جهش مدرسه سازی با مشارکت خیرین نیک اندیش

جهش مدرسه سازی با مشارکت خیرین نیک اندیش

مدیرکل نوسازی مدارس استان گلستان در جلسه شورای هماهنگی بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه سازگفت: امسال با مشارکت خیرین نیک اندیش جهش مدرسه سازی را در استان رقم خواهیم زد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس گلستان، وحید فراهی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته در راستای برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گلستان با شعار (خیرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی) در روز یکشنبه 30 اردیبشهت ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که در این جشنواره از خیرین برتر مدرسه ساز استان تجلیل بعمل خواهد آمد، افزود: جذب و تکریم خیرین از اولویت های اصلی دولت سیزدهم و اداره کل نوسازی مدارس استان است و لذا برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز، فرصت مناسبی برای این امر به شمار می آید .

فراهی تصریح کرد: در سالی که مزین به «جهش تولید با مشارکت مردم» است کمک خیرین و آحاد مردم می تواند علاوه بر جهش آموزشی، گسترش زیر ساخت عدالت آموزشی را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان گلستان اضافه کرد: در کنار بهره‌گیری از ظرفیت‌های دولتی، از توان خیرین بزرگوار، نهادها و موسسات خیری ، شرکت های خصوصی و گروههای جهادی و مردمی نیز بهره می‌بریم تا بتوانیم واحدهای آموزشی نیمه تمام را به سرعت تکمیل و امکان بهره‌برداری از این مجموعه‌ها را برای نسل‌های آینده فراهم کنیم.

جلسه شورای هماهنگی بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه سازبا حضور رییس مجمع خیرین استان، مهندس دادخواه نماینده معین سازمان و مدیران دستگاههای اجرایی شامل استانداری، آموزش و پرورش، صدا وسیما ودفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : نوسازی مدارس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نوسازی
  • بازدید : 42
  • کد خبر : 112224