عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توزیع 10 هزار اطلاعیه مدیریت مصرف آب در آپارتمان های شهر گرگان


توزیع 10 هزار اطلاعیه مدیریت مصرف آب در آپارتمان های شهر گرگان

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان همزمان با توزیع دوره ای قبوض آب بهاء مشترکین تعداد 10 هزار اطلاعیه مدیریت مصرف آب شرب در مجتمع های مسکونی در سطح شهر گرگان توزیع شد.

مدیر دفتر روابط عمومی آبفا گلستان گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و کاهش منابع ذخیره آب استان لزوم اطلاع رسانی به شهروندان در ایام گرم سال از مهتمرین برنامه های شرکت آب وفاضلاب استان گلستان خواهد بود.

محمد قاسم خلیلی نژاد افزود: با توجه به بحران کم آبی،شروع فصل گرما و افزایش مصرف آب شرب از سوی مشترکین این شرکت اقدام به توزیع دسترالعمل های صرفه جویی برای آشنایی مردم با روشهای صحیح مصرف آب شرب نموده است.

وی از همه مشتركان استان خواست با نهايت صرفه جويي در مصرف آب و حذف مصارف غيرضرور همكاران اين شركت را در جهت تامين و توزيع مناسب آب شرب و بهره مندي همه شهروندان ياري نمايند.

 وی بهترین راه برای گذر از این دوران را رعایت الگو های صحیح مصرف آب شرب بیان کرد و افزود به منظور برخورداری تمام شهروندان از نعمت آب شرب در کلیه ساعات شبانه روز، رعایت الگوهای مصرف درست آب و پرهیز از مصارف غیرضروری از سوی شهروندان لازم است.

به گفته خلیلی نژاد یکی از برنامه های این شرکت در این ایام نصب بیش از 2 هزار پوستر صرفه جویی مصرف آب در نانوایی های شهرهای استان بوده که این طرح با همکاری سازمان صنایع و معادن و اتحادیه خبازان استان گلستان اجرا شده است.

وی تصریح کرد شرکت آب وفاضلاب استان گلستان بمنظور برخورد با مشترکین پر مصرف آب شرب اقدام به توزیع 6 هزار اخطار قطع در سطح شهر گرگان نموده است.

 

توزیع 10 هزار اطلاعیه مدیریت مصرف آب در آپارتمان های شهر گرگان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 4489
  • کد خبر : 11234