عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 60 کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب در شهرستان کردکوی شستشو شد

در راستای جلوگیری از انسداد شبکه فاضلاب :

60 کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب در شهرستان کردکوی شستشو شد


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شستشوی 60 کیلومتر شبکه فاضلاب در سال گذشته با هدف جلوگیری از انسداد شبکه فاضلاب در شهرستان کردکوی خبر داد.

ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود : این اقدام با هدف پیشگیری از گرفتگی در مسیر شبکه فاضلاب و کاهش حوادث احتمالی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در ادامه179 مورد رفع گیر در شبکه و انشعابات ،بازرسی 1257 مورد منهول فاضلاب و مه پاشی 440 منهول فاضلاب در سطح شهرستان کردکوی به منظور حذف حشرات از شبکه فاضلاب را از دیگر اقدامات در حوزه فاضلاب در این شهرستان عنوان نمود.

رحیمی تصریح کرد : 43 مورد نصب انشعاب جدید فاضلاب ، 6 فقره اصلاح انشعاب فاضلاب ، 16مورد تعویض دریچه منهول سرقتی و از جا کنده شده و همسطح سازی 7 فقره دریچه منهول از دیگر فعالیت های این امور در سال گذشته بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در ادامه در خصوص عملکرد امور آب و فاضلاب شهرستان کردکوی در حوزه آب گفت : تعویض 397 فقره کنتور خراب و فرسوده، 20 فقره جابه جایی کنتور ، رفع گیر و نشتی 144 فقره کنتور های مشترکین و تعویض 34 مورد انشعابات فرسوده از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است .

این مقام مسئول تصریح کرد : رفع 707 مورد اتفاقات انشعاب ، رفع 300 مورد اتفاقات شبکه و خط اتقال آب شرب ، استانداردسازی 120 مورد انشعاب و مرئی نمودن 18 مورد شیرآلات شبکه آبرسانی از دیگر فعالیت های این امور در سال گذشته بوده است .

رحیمی در بخش دیگری افزود : حفر و تجهیز 5 حلقه چاه آب شرب ، انجام عملیات بهسازی و مهندسی مجدد 9 حلقه چاه ، اصلاح و توسعه بیش از 1900متر شبکه آب شرب از دیگر اقدامات صورت گرفته در مدت مذکور بوده است .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان گفت : انجام 21500 مورد آزمون کلر سنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی و شستشوی 45کیلومتر شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب شرب از اقدامات مهم در راستای بهبود وضعيت كيفي آب در سال 1402 در شهرستان کردکوی عنوان کرد .



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .