عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تصادف سواری و موتورسیکلت در مراوه تپه با یک کشته و یک مصدوم


تصادف سواری و موتورسیکلت در مراوه تپه با یک کشته و یک مصدوم

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در تصادف خودروی سواری و موتورسیکلت در مراوه تپه یک نفر جان‌باخت و یک نفر مصدوم شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، رضا حاجیلری در تشریح جزئیات تصادف شامگاه سه شنبه در شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: پس از اعلام گزارش اورژانس ۱۱۵ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان (EOC) در خصوص وقوع تصادف سواری با موتور سیکلت در یکی از جاده‌های شهرستان مراوه تپه، نیرو‌های هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه حادثه مذکور ساعت ۲۱:۶ شامگاه روز گذشته حدفاصل کارخانه آرد روستای «حاجی بیک» رخ داد، افزود: این تصادف ۲ نفر حادثه دیده داشت که یک نفر از آنها در محل حادثه جان خود را از دست داده بود.
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان با تأکید بر اینکه پس از هماهنگی‌های به عمل آمده با مرکز دو تیم از نجاتگران پایگاه چاتال در حداقل‌ترین زمان ممکن با آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: با تلاش‌ امدادگران یکی از مصدومان این حادثه که مردی ۴۰ ساله بود به بیمارستان رسول اکرم (ص) شهرستان کلاله منتقل شد.
وی تصریح کرد: فرد جان‌باخته به عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل داده شده و عملیات امداد و نجات نخستین ساعات بامداد امروز به پایان رسید.
حاجیلری با تأکید بر اینکه نیرو‌های هلال احمر در زمان وقوع هرگونه حادثه برای امدادرسانی به هموطنان در آماده باش کامل هستند، اضافه کرد: با توجه به پایان امتحانات برخی مقاطع تحصیلی و افزایش تردد‌های جاده‌ای و احتمال افزایش بار ترافیکی جاده‌های استان، رعایت کامل قوانین ترافیکی و تردد با سرعت مطمئنه در جاده‌ها از الزامات است، ضمن‌اینکه به راکبین موتورسیکلت توصیه می‌شود حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .